Mycket som händer

Det har varit väldigt mycket som händer nu på sistone. Det är inte precis så att man bara kan sätta sig på ett plan till London, gå in i sin favoritaffär och börja jobba där direkt. Den här veckan har handlat väldigt mycket om papper, möjligheter och förändringar. För det första så fick Louise jobb hos ingen mindre än Miss Selfridge!! Det ligger precis på Oxford Street, som är den mest besökta gatan i hela London. Den där Louise fyllde också år i söndags. Stor Louise nu. Sedan har jag försökt skaffa bankkonto, NI-nummer osv. Vi har också skaffat el, vatten och internet den här veckan. Så det har varit väldigt mycket att tänka på den här veckan.
Jag kände att mitt jobb på Pret A Manger ändå var helt okej fram tills Louise fick jobb hos Miss Selfridge, nu börjar jag känna att jag egentligen skulle kunna få något mycket bättre och roligare än att bara göra kaffe och städa hela dagen. Inte för att jag tror att jag är så mycket bättre än Louise...... inte alls..... inte alls.... hehehe... he.. he. h. Näe, jag tror att jag stannar där ett tag till, vi får ju gratis mat :D!

Några bilder från veckan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0