annorlunda

lite annorluna att jag for nagon manad sen satt hemma i landskrona och inte kunda fa jobb pa konsum, nar jag nu igar satt pa vogue's huvudkontor i london och pratade praktik.

det kanns battre nu med allt, imorgon kommer de och fixar lite med var lagenhet som vi har problem med. och vi har varit pa ikea sa det borjar se fint uti lagenheten! vi har bestallt internet som kommer om tva veckor, sa da slipper vi dessa svettiga internetcaferna. nu ar ett bara ett jobb som fattas for mig! vi maste ringa och bestalla mote for ni-nummer ocksa sa vi slipper betala 45% i skatt, for det skulle inte vara sa kul....

idag har jag bara varit hemma och fixat och stadat i lagenheten. men imorgon ska jag nog soka lite i jobb i stan. erik jobbar hela dagarna. igar var jag somsagt pa mote hos tatler och pa en intervju for ett jobb i butik. det var grupp intervju sa det var lite laskigt, men erik hade forvaranat mig sa det gick ganska bra, hoppas jag. far veta om en vecka. har lite problem med bank och sa, och det blir annu jobbigare for vi inte har internet och har skoter man typ ALLT pa internet. men inte kan aka nagonstans och fixa det. lite ironiskt att man bestaller internet over internet, svart nar man inte har nagot. och nar man ska fixa med el- och gasbolag sa maste man ringa nummer som man inte kan ringa med vanligt kontankort for de sager att det ar utomlands typ. sa vi maste ringa med mitt svenska simkort. DYYYYRT!

nu ska jag ga hem och laga mat sa det ar fixat nar erik kommer hem (sa jag kan saga att han maste diska och dammsuga, hehehe).

haaaaaaajdaaa
eller xxx som man skriver har, hehe

Kommentarer
Postat av: Bästis

Så bra att du bloggar, så man får ta del av ditt liv. Spännande med alla jobbintervjuer. Hoppas du får ett snart :) vill ju se bilder på lägenheten jöö.



Skönt att höra att du börjar trivas där :) ååh, kan tänka mig att du har så mkt att berätta och att det händer så mkt :)

2010-09-28 @ 23:55:48
URL: http://Coociidog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0