Utkast: Okt. 19, 2010

va fan är det för idioter som jobbar på handelsbanken här i london? ahhhh, får vem som helst jobb på bank eller? då ska jag fan sluta på mitt jobb där jag stressar sönder och börja jobba på en bank där man tjänar 1000 gånger mer men tydligen inte behöver använda hjärnan alls och istället chilla på kontoret som är asfint och ligger på högsta våning med utsikt över hela london. dessutom kan man inte ringa från mitt uk-sim eftersom vissa företag här har 08-nummer och det kan man inte ringa från kontantkort här utan jag måste sätta i mitt svensk simkort och sitta i en halvtimme med någon idiot för 1000 gången för att han tillslut ska dra slutsatsen att jag antagligen behöver en ny pinkod för att kunna logga in på min internet banking och då ska ringa igen när jag fått det på posten så han kan hjälpa mig? ibland undrar man....
eheh, men nu ska jag inte vara bitter! har varit ledig idag så har fixat intervju för ni-nummer (för att slippa betala emergency tax, och betala vanlig skatt, 20 %, istället. yeay!) nästa vecka. har även då suttit i telefonen men idioterna på handelsbanken. har nu städat hela lägenheten (!!!!) och ska ta tag i disken nu och sen ut och köpa en ny dammsugare eftersom vi har lyckats ta i sönder den som va här... hehehehe. ska även försöka hitta ett par nya (sköna) byxor som jag kan jobba mina mördarpass på jobb i. mja, det var väl det. om en timme slutar erik fast han kommer inte vara hemma på några timmar ändå eftersom de får vara kvar där i typ en timme (obetalt) och städa och sen tar det typ en timme att ta sig hem. så ska vi äta och sen sova "tidigt" (dvs. typ vid tolv, senast 2 - behöver sova 8 timmar och ska upp tio, meheh) för att jobba imorgon. och sen jobba i FYRA dagar :( ska försöka lura med erik till ikea på söndag eftersom vi mååååste fixa mer förvaringsutrymmen, haha vuxet! känner att vi bara fixar fler och fler vuxenpoäng för varje dag som går. vi har köpt kaffekokare också!! för 7 pund! haha, buget <3 och nu ska jag fixar dammsugare! mamma, du måste vara liiite stolt?
hursomhelst, disken kallar på mig. AWESOME!
xoxo ;) ;) ;) ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

kallar disken fortfarande? ;) haha! och du, jag jobbar SJU dagar i rad nästa vecka så gnäll inte..!

2010-10-19 @ 21:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0