-

mja, vi är ju inte så himla bra på att att uppdatera här men det händer så mycket så bloggen glöms bort. vad har hänt sen sist då? vi har jobbatjobbatjobbat typ. känns som jag börjar komma in i jobbet men det är SÅ stressigt hela tiden. men börjar lära känna människor där och så, så det blir ju roligare då.
i fredags jobbade vi både och sen gick vi till någon bar/klubb med eriks jobb för en kille där skulle sluta som erik hade bondat med, så lite tråkigt för erik ju. sen så jobbade jag i nio timmar dagen efter, och när jag slutat möte jag upp erik så gick vi till govent garden och möte upp victoria (en svensk tjej jag jobbar med) och hennes kompisar. så gick vi till en bar där vi också möte eriks kompisar. efter några drinkar drog vi till en klubb där vi lätt var bland de yngsta. haha, men det blir ju vad man gör det till och vi hade riktigt roligt! lagom trötta var vi ju när vi kom hem vid halv sex efter en buss tur. jag hade trotts allt varit uppe i nästan ett dygn!
igår hade jag en överraskning till erik. jag drog med honom till camden town där jag bjöd honom på brunch på ett blues cafe/restaurang/bar. jättegott, men även dyyyrt! men värt :) sen gick vi runt i camden i några timmar. sen kom vi hem och sov någon timme eftersom vi bara hade sovit i sex timmar under natten. (TVINGADE upp oss eftersom de bara serverade brunch under en viss tid). sen lagade erik mat, så kollade vi på några avsnitt och somnade ganska snabbt sen.
idag fick jag inget extrapass på jobb, vilket betyder att jag bara jobbar 30 timma denna veckan. sjuktskönt, men förlorar ju pengar på det. men istället ska jag ta tag i den SJUKA diskhögen vi har i köket. jag har jobbat till tio/elva denna veckan, dvs. att jag kommer hem runt tolv varje dag och vi har inte riktigt orkat med att ta tag i det helt enkelt. så, nu ska det diskas!
vår diskhög:
imorgon kommer mamma, pappa och calle hit. de landar klockan nio och ska ta tunnelbanan till oss så jag ska möta dem runt elva! det ska bli kul att träffa dem, synd bara att vi bara har heldagar tisdag och söndag (då de åker hem dessutom) eftersom jag jobbar ons-lör :( but, what to do?
men som sagt, disken. sen om typ tre timmar ska jag möta upp erik vid tunnelbanan så ska vi handla mat!
hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0